oahu

17 september 2015 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Dinsdag morgen spectaculair gestart. Met de helikopter een magnum tour over het eiland gemaakt. Een open helikopter, dus geen deuren.Echt super gaaf.Af en toe hing je er bijna buiten,zaten wel goed vast gelukkig.
Na deze ervaring even bij het zwembad van het hotel bijkomen en op naar de Polynesische avond.Met een Hawaiian buffet.Gezellige afsluiting.
Woensdag morgen nog even golven duiken en toen helaas pakken voor de terug reis.
Vliegen hier op woensdag avond 20.20 uur weg (donderdag ochtend 08.20 uur in Nederland ).Eerst naar New York (ongeveer 10 uur).Paar uren wachten en dan het laatste stuk naar Amsterdam.
Vrijdag morgen landen we op schiphol.Als alles volgens plan gaat tenminste.
Wij hebben echt een suprr reis gemaakt ,veel gezien en gedaan.Hele leuke mensen ontmoet en weer nieuwe ideeën opgedaan voor volgende reizen.
Was leuk dat jullie ons volgde.
Xx Marcel en Lindy
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lindy en Marcel de koning:
    17 september 2015
    Aloha buurtjes, wat een ervaringen en wat een mooie reis! Die kan weer van de bucketlist worden geschrapt! xx
  2. Rob Visser:
    18 september 2015
    Genoten van jullie reisverhalen en foto's. Prachtige reis geweest, mooie ervaring! Welkom thuis.